Profesio

Datum

Što je Employee Advocacy?

To je vrsta marketinške strategije od usta do usta u kojoj zaposlenici promoviraju proizvode, usluge, ciljeve ili vrijednosti svoje organizacije svojim osobnim i profesionalnim mrežama. Ova vrsta marketinga provodi se putem društvenih medija, online foruma i drugih digitalnih kanala. Employee Advocacy učinkovit je način za izgradnju svijesti o marki, povjerenja i lojalnosti iskorištavanjem moći mreža zaposlenika i njihovog osobnog utjecaja.

Zašto je važno raditi na tome?

Employee Advocacy može biti učinkovit alat za povećanje svijesti o robnoj marki i ugledu, izgradnju povjerenja među kupcima, povećanje prometa na web stranici i konačno povećanje prodaje. Pomaže u stvaranju pozitivnije i jedinstvenije kulture tvrtke, istovremeno potičući zaposlenike na kritičnije razmišljanje i dijeljenje znanja i iskustava s drugima. Ono je također važan dio izgradnje odnosa s potencijalnim klijentima i partnerima, jer omogućuje zaposlenicima da predstavljaju robnu marku svog poslodavca na pozitivan, autentičan način. Uz Employee Advocacy, tvrtke mogu imati koristi od dosega i utjecaja društvenih mreža svojih zaposlenika. Zaposlenici koji su strastveni oko svoje tvrtke i robne marke mogu biti moćni zagovornici. Oni mogu izazvati buku i potaknuti angažman s potencijalnim kupcima i partnerima te pomoći u izgradnji i jačanju odnosa.

To je također moćan način pomoći u pronalaženju novih zaposlenika. Osnaživanjem zaposlenika da podijele svoja iskustva i preporuke, tvrtke mogu doprijeti do šire publike potencijalnih kandidata i steći uvid u ono što traže za posao. Osim toga, istraživanje pokazuje da zaposlenici koji promoviraju svoje poslodavce na društvenim mrežama mogu povećati vjerojatnost da se drugi prijave za posao u njihovu tvrtku.

Kako možete povećati Employee Advocacy u vašoj tvrtki?

Napravite programe: stvaranje programa Employee Advocacy koji potiče vaše zaposlenike da promoviraju vašu tvrtku i njezine proizvode ili usluge može biti odličan način za povećanje angažmana zaposlenika. To može uključivati ​​nuđenje nagrada ili priznanja zaposlenicima koji dijele vaš sadržaj ili pružanje poticaja zaposlenicima da objavljuju sadržaj o vašoj tvrtki na svojim osobnim računima društvenih medija.

Potaknite dvosmjernu komunikaciju na način da potaknete svoje zaposlenike da se uključe u dvosmjernu komunikaciju s vašim kupcima i potencijalnim kupcima. To pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti, a također pomaže u stvaranju pozitivnijeg imidža marke.

Omogućite obuku i edukaciju. Omogućavanje obuke i edukacije vaših zaposlenika o tome kako biti učinkovit zagovornik vaše tvrtke može vam pomoći da osigurate da vaši zaposlenici pravilno predstavljaju tvrtku u pozitivnom svjetlu.

Iskoristite društvene medije, to je sjajan je način za povećanje Employee Advocacy. Potaknite svoje zaposlenike da dijele sadržaj vezan uz vašu tvrtku na svojim osobnim računima i nagradite ih za to.

Dijelite priče zaposlenika. Prilikom dijeljenja priča o uspjesima i iskustvima vaših zaposlenika može vam biti izvrstan način za povećanje angažmana zaposlenika. To će pomoći da se klijentima i potencijalnim kupcima pokaže ljudska strana vaše tvrtke.

Autorica: Jurja Prpić

Ostale
novosti